Üyelerin talepleri doğrultusunda, sene başından bu yana farklı konularda gerçekleştirilen Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası KUTSO Akademi eğitimleri devam ediyor.
“Müşteri İlişkileri Yönetimi” konulu eğitim, TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (TOBB ETÜ SEM) eğitmeni Serdar Bilecen sunumuyla, Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası (KUTSO) salonunda, yoğun ilgi ve katılımla gerçekleştirildi.
KUTSO Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Aktaş, açılış konuşmasında, katılımcılara teşriflerinden dolayı teşekkür ederek, üyelerin ilgisinden memnuniyet duyulduğunu, eğitim/seminer programlarının devam edeceğini ifade etti. Açılış konuşmasının ardından sunuma geçildi.
Sunumda, eğitmen Serdar Bilecen, müşteri kavramı, müşteri ile iletişim yöntemleri, müşteri memnuniyetinin sağlanmasına yönelik ipuçları hakkında bilgi verdi. Müşteri beklentilerinin tespit edilmesinin önemli olduğuna değinerek, bu yöndeki tavsiyelerini, müşteriyi memnun etmek için işletmelerin ve çalışanlarının nasıl davranması gerektiğine dair metotları aktardı. Eğitmenin iş yaşamından çarpıcı örnekleri paylaştığı sunumu ilgi ve dikkatle dinleyen katılımcılar, KUTSO’nun düzenlediği eğitim ve seminer programlarından memnuniyet duyduklarını belirterek, teşekkür etti.
Haber: KUTSO Basın