Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası’nda (KUTSO) uygulanmakta olan TSE ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi ile ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi tetkikleri, Türk Standardları Enstitüsü (TSE) tarafından gerçekleştirildi.
TSE Baş Tetkik Görevlisi Teyfik Bıyıklı tarafından, KUTSO’da gerçekleştirilen tetkiklerde, yönetim sistemlerinin kurumsal yapısı ve uygulamaları incelendi. İki gün süren tetkikler neticesinde, KUTSO, Kalite Yönetim Sistemi TSE ISO 9001:2015 versiyonuna başarıyla geçmeyi hak ederken, ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesinin de geçerliliğinin devamı sağlanmış oldu.
Tetkiklerin açılış ve kapanış toplantısına, KUTSO Yönetim Kurulu Üyeleri ile çalışanlar katıldı. KUTSO’nun organizasyon yapısı, yürütülen faaliyetler ve hizmetler ile iyileştirme çalışmaları hakkında bilgi paylaşıldı.
Tetkiklerin tamamlanmasının ardından yapılan kapanış toplantısında, KUTSO’daki tetkiklerin başarılı ve verimli geçtiği, ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesini almaya hak kazandığı, ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi belgesinin devamına karar verildiği açıklandı.
TSE Baş Tetkik Görevlisi Teyfik Bıyıklı’nın, KUTSO’da yürütülen yönetim sistemlerine ilişkin çalışmalardan dolayı, üst yönetimi ve çalışanları kutlaması ve karşılıklı iyi dileklerinin sunulmasıyla toplantı sona erdi.
Haber: KUTSO Basın